XXX

Wednesday, April 17, 2013

म पनि के कम उस्को हातमा समाते र .....

नयाँ नयाँ स्वद लिने क्रममा मैले पहिलो चोटि भ्ार्जिन केटि लाई चिक्ने शभ अवसर प्राप्त गरे । सुनेर अचम्म मान्नु हुन्छ होला तपाई हरु तर यो यर्थाथ कुराहो कुनै पनि पुरुषको कटि प्रति चाहाना राख्दा भर्जिन केटि होकि होइन भन्ने कुरामा जहिले पनि ससंकित हुने गर्दछन । अलिकती मेरो वारेमा भन्नुपर्दा म अली चन्चले स्वभावको र सिलिम सरीरको जवान केटा म विहान ±२ मा पढाउछु र दिउसो विकास वैको कर्जा साखाको पदमा कार्यरत छु मेरो थुप्रइ केटि साथिहरु छन् तर तिनी हरुलाई हेरेर चित्त वुझाउनु वायक मसंग अरु उपाय छैन किनकि चिक्नी कुरा भनेको त्यस्तो जटिल कुराहो जुन कुरा विना दुवैको र्समर्थन बिना गारो हुन्छ त्यस माथि सदै भेटघाट हुने केटि साथि संग त्यस्तो कुराको प्रस्थाव राख्दा कतै मित्रतानै टुट्ने होकि भन्ने डर र आफनो प्रोफेसन मा दाग लाग्ने होकि भन्ने डर भरखर २६ वर्षलागेको म हर्ेदापनि आर्कसक तर अलि लजालू स्वभावका कारण केटि हरुलाई त्यस किसिम को प्रभाव पार्न अलिकठिन नैथियो म जोकोहि केटि लाई हेनुपरेमा उस्को दुध वाट हर्ेन सुरु गर्छर्ुु कलेजमा कपि चेक प्राय सदै जसो गर्दछु कपि चेक गर्न जादाँ केटि हरुको दुध नजिकै पुग्छु अनि केटि हरुको सरीर वाट विस्कीएको मिठो सुगन्ध लाई नाक वाट तानेर लाडो मा एक झट्का दिएर र्फकन्छु र केटा हरुको पनि कपी हर्ेछु तर गजवको कुरा केछ भने केटा हरु कहिले पनि होम वर्क गर्दैन्न त्यस कारण म तिनि हरुको मैले तेति कपी चेक गर्नु पर्दैन । र वैक मा पनि हरेक केटि स्टाफको नजिक गयर दुध लाई गालाले छोलाकी जसरी हिसाव वुझने गर्द छु र त्यो दुघ वाट आएको वासना एकै झमट मा लिगीसक्छु यस विषयमा सुइको समेत पनि केटि हरुलाई दिएको छैन । आजकल त मलाई कलेजका विद्यार्थिे केटि हरुको लव म्यासेज आउन थालेको छ । यो विषयमा कहिले पनि कलेजमा भनेको छैन र कसैलाई गालि पनि गरेको छैन । सगैकाम गर्ने वैक का साथि हर संग हल्का त्यस्ता म्यासेज देखाउने गरेको छु नम्वर ले भने र हैरान पार्छन र पनि नम्वर चाहि दिएको छैन । मजस्तो राम्रो र सुध्रिएको केटा देखे पछि जोकोहि पनि विवहाको लागी तयार हुने गरेकाछन् पढेलेखेको र जागीर पनी खाएको राम्रो पैसा कामाउने केटा त को उम्काउन चाहन्छर । तर मभने जहिले पनि कोहि केटि अफिसमा आय भने पैला उस्को दूध हेनेगदछू र लेख्नकालागी निहुरीएको मैका छोपि सेतो सेतो लौका जस्तै झुण्डीको दुधमा नजर लगाउन वेर लगाउदीन यो सव कुरा राम्रो हो वा होइन मलाई थाहा छैन तर जुन कुरामा आनन्द प्राप्त हुन्छ त्यस लाई मिस गर्नु हुदैन भन्ने मलाई लाग्छ र छोडेको पनि छैन ।
हिजो आजकै हो समय तिजको माहोल केटि हरुको नाचगार र रमिता को आज भन्दा केहि दिन अगाडि शुक्रवार र सनिवार दर्ूइ दिन विदा भएकोले म र मेरो साथि साथिको घर भकुण्डेवेसी मा गएका थियउ मेरो साथिको घरमा सत्यनाराण को पुजा रहे छ । पुजा मा छर छिमेकि हरुको प्रसस्त घुइचो रहेछ हामि दर्ूइ जना आ आफनो मोटरसाइकल मा गएकाथियौ ५-६ जति वजेको थियो हमी पुग्दा हामि पुगेका मात्र के थियो एउटि १८-१९ वर्षजतिकी केटिले मेरो साथिलाई भनि अहो दादा पुजा सिधिसके पछि आउने उस्ले यो कुरा भन्दा उस्को आखाँ भने मतिर थियो । उस्ले मलाई यसरी हेरी कि वाध्य भयर उबाट मैले आखाँ छुटाय र उस्ले मेरो साथि लाई भनि हाम्लाई पनि परीचय गराउनुहोस्न तपाइको साथिलाई चोरेर त लादैनैनी मैले उ संग हात मिलाउदै आफनो नाम भने उस्ले पनि आफनो नाम भनि उस्ले समातको यस्तो मजवुद थियो कि मैले हात छुटाउदा पनि छुटाउन सकिन र यसैक्रममा मैले उस्को दुध देखि आखाँ सम्म हेरीसकेको थिय ठिक्क हातमा अटने उस्का दुध मलाइ प्रतिक्ष गरे झै लाग्यो र हामि भित्र तिर लागेउ संगसंगै उ पनि लागिर् पसाद खानको लागी साथिको ममिले भनु भयो त्यो केटिले म दिन्छु भन्दै गघि सरी र पिलेट मा सेल केरा स्याउ हालेर ल्याई । एउटाहात तल राखेर ल्याइ म पनि केकम उस्को हातमा समाते र उस्को अनुहारमा हेरे उस्ले हल्का अनुहार रातो पारी र हत पत मेरो हातमा पिलेत राखेर गई मैले पनि हातमा लिगेर खान थाले फेरी उस्ले पानी लीयर आई अबभने उस्को चालम केहि परीवतन थियो अगिसम्म वषै पुरानो चिन जान झौगर्ने उ अहिले अपरीचित झै गर्न थालि म पनि उस्लाई वास्ता गर्न छाडे मेले साथिलाई सोधे को हो उ भनेर छिमेकि वैनिहो यार भन्यो र थप्यो के मन पयो कुराचलाउ म हासेमात्र केहिवेर मा उ आइ र म भन्दा के हि पर वसि अनि मेले जुत्ता फुकाले र खुटट् धुन जने कुरा गरे मेरो साथि उस्का गाउले साथि हरु संग बाहिर गएको थियो मैले उस्को नामले वोलाउदै भने धारा कहाछ - उस्ले हिडनुहोस भनेर अघि लागी म पछि लागे सवै जना आ आफनो काममा वेस्त थिए हामिलाइ वास्ता गनेृ कोहि भएन्न उस्ले मोवाइलको लाइट वालेर अघि लागि र घर पछाडि हिडि मपनि संगैलागे र करेसाको आधिमा पुगेपछि उस्को हात समाते र संग संगै हिडे उस्को केहि प्रतिकृया आयन र मेरो हैसला झन वडयो धारोमा पुगेपछि धारा देखाउदै हल्का हासेर डर लाग्यो किके हो भनेर सोधि मैले पनि दयावाया हेरे र भने तिमी जस्ती गाउकि परि को अगाडि के को डर उ हासेर भनी गफैवडि मेैले हात गोडा धोइसके पछि यता उति हेरे वारी पारी केहिको काहि थियन्न र अलिपर सल्लको पात हरुको एक रास रहेछ अनि मैले सोधे केहो त्यो उस्ले पत्कर हो भनि र म उतिर लागे र उस्को फेरी हात समाते र गालामा एक किस खाएर उस्को दुध माडन थाले उ लामो लामो सास फर्ेन थाली र उस्ले मोवाइलको लाइट वन्द गरी अनि विस्तार हामि सल्ला को पातको थुप्रमा गयर उस्को लुगा तलको मात्र खोलेर मेले पनि तलको मात्र खोली उस्को पुतिमा लाडो घुर्सार्न खोजे तर छिर्न गारो भयो अनि मैले जोड ले कम्मरमा वल पारेर उस्को पुतिमा घुसारे उस्ले पनि दात किटेर चुप लागी र भित्र छिरे पछि मैले विस्तार चिक्न थाले र संगसंगै दुध माडन थाले लुगा भित्रइ हात छिरायर उस्को दुध माडे अनि संग संगै चिकि रहे उस्को काखी वाट र सरीर वाट अएको हल्का पसिना को गन्ध मलाई बास्ना आई रहेको थियो उसले पनि मलाई जोडले कसेकि थिइ विना कण्डम खालि लाडो चिकेको पहिलो चोटि भएकोले होला मेरो लाडो सारै पोल्न थाल्यो र यति टाइट माल भएकाले धेरै वेर रहेन ५ ७ मिनेटमा झयो मैले उस्को पुति भित्रनै झरी सके पछि चाल पाय र एक छिन सम्म चिकि सहे उ मन्द मन्द आवाजमा आ आ गदै थिर उस्को कम्मर मतिर धकल्दैथि उपनी एक छिन मा सान्त भै र मैले मेरो खल्ती वाट रुमाल झिकेर उस्को पुति पुछेर सफा गरीदिय उस्को पुति रातो भएको थियो र हल्का रगत आएको थियो सवै सफागरी दिय अनि यस्को दुध लुगा वाट वाहिर निकालेर एक छिन चुसे अनि उस्को ओठमा ओठ जोडेर टङकिस को आनन्द लियर उठे अनि उसले मेरो मोवाइल नम्वर मागी अनि एक अर्काको जीउमा लागेको धुलो झोर घर तिर लागे उ आफनै घर तिर लागी तेतिवेला सम्म पनि मेरो साथि आई पुगेको रैनछ । म गयर पिडिको खाटमा एकलै वसे एक छिन मा साथि पनि अइपुग्यो अनि खाना खायर हामि सुत्न गयउ सुत्दखेरी पनि मैले साथिलाई उसैको वारेमा सोधिरहे उस्को सबै आनि वानि पढाइ लगायत पारीबारीक सवै सोधे तर मैले उसको नम्वर मागीन उस्ले मिस्कल गछे होला भन्ने सोचको थिय तोपनी गरीन र म आनन्द संग निधाय बिहान उठेर चिया खायर हामि हिडन तयार भयउ तर उस्लाइ देखिएन र मैले अलमल गर्ने सोचे यता उता हरी वसे हलुका पानी परेको थियो १० वजे सम्म कर्ुदा पनि उसलाइ देखिएन र हामी त्या वाट हिडेउ ।......... वल्ल २ दिन पछि उस्को मिस्ट कल आयो र अव उ काठमाडौ आयको वेला आनन्द संग चिक्ने कुरा भएको छ उसले पनि चाडै आउछु भनेकी छे ।

No comments:

Post a Comment

Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez desactiver vos / Por favor desactiva el Javascript![ ? ]