XXX

Sunday, September 8, 2013

सुनेको थिए केटीहरुलाई पुतिमा हात लगाउदा चाडओ emotion आउछ रे

यो घटना ५ बर्ष अगाडि को हो। तेतिबेला म प्लस २ मा पढ्थे। तेतिबेला मेरो एउटा गिर्ल्फ्रेन्ड थि मोरी त एकदम च्वाँक थि। हाम्रो बिच लभ परेको तेस्ताइ दुई बर्ष जती भएको थियो। तर पनि हाम्रो बिच कहिले पनि सम्बन्ध भएको थिएन। दशै को बिदा पछी हाम्रो कलेज सुरु भएको थियो। एक्दिन उसले मलाई घुम्न जाउ भनी। प्लान अनुसार दुबइ जन कलेज द्रेस मै कलेज बुन्क गरेर घुम्न गा थियौ। त्यो दिन मोरी ले छोटो स्किर्त लकी थि साह्रै सेक्सी देखिएको थि। घुम्नलाई हामी बालाजु पार्क मा गयौ। माथि डाँडा म पुगेसी मैले एक जोडी यौन मा लिप्त भएको जोडी देखे। उस्ले नि देखी। त्यो देख्ने बितिकै मलाई नि कन्ट्रोल गर्न साह्रै गर्हो बह्यो। उस्लाई एसो हेरेको उस्को अनुहार नि रातो रातो भो। मैलेथम्न नसकेर उसलाई तेही किस्स गर्न खोजे तर मोरी ले दिएन। मैले नि हत्ते गर्न लगे कहिले उस्को दुध छुने कहिले स्किर्त भित्र हात छिरौने प्रयास गर्न थाले। एसो गर्दा उस्ले मलाई घचेदी। मैले नि आफ्नो मन थम्न सकिन उस्लाई चिक्ने प्लनबनाउन थाले। कसरी हुन्छ एस्लाई चिकौ जस्तो भयो। एसो हेरेको ति दुई जोडी नि मस्त ले कहिले स्तन मद्ने कहिले पुती खेलौने गर्दै थिए। मलाई झन कन्ट्रोल गर्न गर्हो भयो। झन तेस्माती आफ्नै ले नि छोटो लुगा लाकी थि। मलाई कन्ट्रोल गर्न साह्रै गार्हो भयो। मैले नि एसो हेरेको कोही नि थिएन अनी उस्लाई अली माथि लगे जहाँ जंगल थियो। टाईम पनि तेस्ताइ ४ बजेको थियो पार्क बन्द थिएन तर मान्छे कम थिए। मैले त आफुलाई कन्ट्रोल गर्न सकिन। अनी मैले नि उस्लाई कहिले गाला मा किस्स गर्ने कहिले स्किर्त भित्र हात लौने र कहिले स्तन मद्ने गर्न थाले। एसो गर्द यू रिसाउन थालि। मैले नि आफुलाई कन्ट्रोल गर्न नसकेर उस्को मुख मा किस्स गर्न थाले। मुख मा किस्स गरेर उस्को सर्टको ताक खोल्न थाले। उस्ले मलाई घोच्तेन थालि। मेरो पलो मैले नि उस्लाई लडाईंदिए। अनी उस्को हातहरुलाई एउटा हातले समाते र किस्स गर्न थाले। मैले सुनेको थिए केटीहरुलाई पुतिमा हात लगाउदा चाडओ emotion आउछ रे। तेइ भएर मैले नि चाडओ चाडओ उस्को स्किर्त माथि उथाये र उस्को पुती चुन खोजे। उस्ले सानो पेन्ती लकी थि मैले नि चाडओ पेन्ती हताये र उस्को कमलो पुती म हात फेर्न थाले। यू चल्न थालएे मैले नि झन झन बेस्करी पुती म हात फेर्ने गर्न थालए। अब यू पनि मस्ती मा आउन थालि अनी मैले माइलो औंला उस्को पुती म बिस्तारि चिरये उस्को पुती tight थियो जानै मानेन। अनी मैले उस्को हात छोडे अनी एउटा हात ले उस्को दुध माद्न थाले र आर्को हात ले पुतिमा औलो चिरौदै थिए। अनी मैले उस्लाई किस्स गर्न छोडे र उसको घातिमा किस्स गर्न थाले। कहिले कान को नजिक किस्स गर्न थाले। एसो गर्न झन excited भएको पाए। अनी मैले बिस्तारै उसको सर्ट खोले अब उसले बिरोध गर्न छोडिदी। अनी उसको ब्रा माथि उथएर उसको नाङो दुध चुस्न थाले। पहिलो पल्ट केटी को नाङो दुध म चुस्दा मेरोलादो त कन्ट्रोल नै गर्न नसक्ने भाईसकेछ। अनी मैले नि आफ्नो पैन्त खोले र चाडओ मेरो लादो उस्को मुख मा हल्न खोजे तर उस्ले मानिन्। अनी मैले उसको दुध माध्दै पुती म दुइता औंला छिराये अब उसलाई गार्हो भयो होला कराउन थालि मैले नि चाडओ उस्को मुख्मा मेरो मुख हुले। अनी मैले औलो निकालेर उस्कउसको पुती म मेरो लादो चिराये मोरी को पुती त तिघ्त थियो मैले बिस्तारइ बिस्तारइ छिराउन प्रयास गरे तर सकिन। अनी बल गरेर एक चोटि छिरएको त आदहआधा भित्र गयो तेतिमा उत रुन थालि। मैले नि अझै बल गरेर चिराये र अब मेरो लादो भित्र छिर्यो। अनी म तेतिकै बसे र उसको दुध चुस्न थाले। घरअनी बिस्तारइ उसको पुती मा लादो तल माथि गर्न थाले। ५ मिनट पछी म निस्खलित भये र उसलाई छोडि दिए। उपनी बिस्तारइ उथ्ही र लुगा लगाउन थालि। लुगा लगाएर हामी दुबइ घर तिर गयौ। न मैले बोल्ने आत गरे न उस्ले बोली। घर पुगेसी राती उसलाई सरी को मेसेज पथैदिए। तेती बेला देखी उसलाई नि चिक्ने रहर जगेछ क्यारे। तेस्को एक बर्ष सम्म उस्लाई मैलेधेरै पटक चिके। अब तेस्पची उस्को अष्ट्रेलिया को विसा लगेर अष्ट्रेलिया गई म पनि आर्को केटी सँग आफ्नो लीला चलाऊदै छु।
from abin

1 comment:

  1. ramro lagyo, aru yesatai puti chikeko katha haru padhanako lagi
    http://nepalixadakura.blogspot.com

    ReplyDelete

Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez desactiver vos / Por favor desactiva el Javascript![ ? ]